Підписатися на RSS

ЗВІТ КЕРІВНИКА КЗ "КДЮСШ №8 ХМР"

Аналіз роботи КЗ «КДЮСШ №8 ХМР» у 2015/2016 навчальному році та пріоритетні завдання і напрямки розвитку школи у 2016/2017 навчальному році.

1. Аналіз кадрової політики школи.

Тренерський колектив КДЮСШ №8 ХМР працював у 2015-2016 навчальному році, керуючись Законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Концепцією державної національної програми «Освіта XXI століття», Законом України «Про фізичну культуру і спорт», Концепцією фізичного виховання в системі освіти України.

Метою та предметом діяльності школи є гармонійний розвиток особистості, фізична підготовка, зміцнення здоров’я дітей засобами фізичної культури і спорту, розвиток їх здібностей в обраному виді спорту.

У 2015-2016 навчальному році в КДЮСШ №8 працювало 6 відділень з таких видів спорту: бокс, гирьовий спорт, волейбол, тхеквондо, футбол, футзал, регбіліг. Навчально-тренувальний процес здійснювали 37 тренерів-викладачів, з них 3 мають вищу кваліфікаційну категорію, 3 – першу кваліфікаційну категорію, 10 – другу кваліфікаційну категорію, 2 тренери-викладачі мають почесне звання Заслужений тренер України.

За минулий навчальний рік, згідно річного плану, проводилися тренерські ради, на яких було розглянуті питання: затвердження планів роботи на рік, перспективних планів роботи з пільговим контингентом, стан набору вихованців в групи початкової підготовки, підготовка спортсменів вищих розрядів, підсумки роботи за півріччя, рік, затвердження календарю спортивно-масових заходів, тощо.

Протягом навчального року тренерський колектив школи впроваджував в практику своєї діяльності досвід роботи видатних тренерів-викладачів країни, співпрацював з Харківською державною академією фізичної культури та з Харківською гуманітарно-педагогічною академією, обмінювався досвідом роботи зі спортивними школами міста Харкова і Харківської області.

Якісний склад тренерів за віком Таблиця 1

Кількість тренерів Навчальний рік
2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014
До 30 років 16 17 18 18
31 – 40 років 8 7 7 7
41- 50 років 5 5 5 3
51- 60 років 4 4 4 4
Понад 60 років 4 4 4 5
Всього 37 37 38 37

Якісний склад тренерів за тренерським стажем Таблиця 2

Кількість тренерів-викладачів Навчальний рік
2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014
До 3 років 10 8 6 3
Понад 3 років 11 12 15 15
Понад 10 років 14 15 13 13
Понад 20 років 2 2 4 6
Всього 37 37 38 37

Відомості про молодих фахівців Таблиця 3

2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014
1 2 2 1

Плинність тренерських кадрівТаблиця 4

Кількість тренерів-викладачів Навчальний рік
2010-2011 2011-2012 2012-2013 2013-2014
прибуло 13 6 6 11
вибуло 11 5 11 10

Освітній рівень тренерів-викладачівТаблиця 5

Навчальний рік Всього тренерів-викладачів 3 них мають
Вищу освіту % Навчаються %
2010 - 2011 37 33 89,1 3 8,1
2011 - 2012 37 36 97,3 1 2.7
2012-2013 38 37 97,3 1 2.6
2013-2014 37 36 97,3 1 2,7

Кваліфікаційний рівень тренерів-викладачів Таблиця 6

Без категорії ІІ категорія І категорія Вища категорія Заслужений тренер
2010-2011 16 11 5 6 3
2011-2012 12 14 5 6 3
2012-2013 19 11 3 5 3
2013-2014 20- 10 4 3 2

КДЮСШ №8 укомплектована тренерськими кадрами на 100%. З 2009/2010 навчального року і до теперішнього часу спостері­гається стабільність кадрового складу. Розстановка кадрів умотивована й раціональна, проводиться відповідно до освітнього рівня, у повній відповідності з умовами роботи школи, з урахуванням твор­чих здібностей і побажань тренерів-викладачів. Кількість тренерів-викладачів, членів адміністрації та технічного персоналу визначена кількістю навчальних груп, робочим навчальним планом школи та штатним розписом.

Навчально-виховний процес забезпечують 37 тренерів-викладачів. Вакансії відсутні. Забезпеченість школи тренерськими кадра­ми відбувається за рахунок штатних працівників і працівників-сумісників.

Основними мотивами розстановки тренерських кадрів є:

§ Наступність(послідовність) у роботі тренера;

§ тренерський досвід і кваліфікація;

§ характер взаємин суб’єктів навчально-ви­ховного процесу.

Таким чином, кадрова політика спрямована на створення сприятливих умов для формування дієздатного колективу, розкриття та розвиток творчого потенціалу кожного тренера-викладача, підвищення його кваліфікаційного рівня.

Кiлькiсть переглядiв: 579

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.